.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...
اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي

اخبار رسیده از اردوگاه جریان راست حاكي از بروز اختلاف بین دو طیف اين گروه بر سر نامزدهای جریان اصولگرا در انتحابات آتی مجلس شورای اسلامی است.
بر اساس این اخبار  گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت عباسی در آینده بکاهند.
گویی حامیان نوری به دلیل آنچه که عدم حمایت عباسی از وی در برای تصدی استانداری گلستان نامیده شده‌، به شدت به وی معترض است و آنان قصد دارند مانع نفوذ وی شوند .
عباسی در جلسه هفته گذشته خود با حامیان نوری صراحتا اعلام کرد که وی یک نامزد اختصاصی برای اصولگرایان استان دارد و بقیه باید از وی حمایت کنند تا وی به طرفدارانشان بگوید که از علی طاهری حمایت کنند.
گفتنی است در این جلسه عباسی به شدت از عملکرد خود دفاع کرده و گفته که توان وی بیش از این نبوده و برغم تلاشهای فراوان نتوانسته نوری را به استانداری برساند.
اما از سوی دیگر حامیان نوری معتقدند که عباسی همه توان خویش را برای این مساله بکار نگرفت و لزومی ندارد از وی حمایت شود.
عباسی قصد دارد یکی از بستگان خویش را به عنوان نامزد اصولگرایان به هیات 11 نفره حکمیت اصولگرایان تهران معرفی کند که این مساله با مخالفت اصولگرایان مواجه شده است.
گفته می شود که علاوه بر علی طاهری ، عیسی پایین محلی ، عیسی امامی، نیشابوری، علوی ، جرجانی فرماندار آق قلا  نیز از جمله نامزدهای جناح راست برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه lمركز استان گلستان می باشند./گرگان نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.